سه شنبه 19 خرداد 1405

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 

اخبار خارجی تغذيه زغال اخته ضد سرطان است

 
 

سلامت نیوز , شنبه 6 شهريور 1389

زغال اخته ضد سرطان است

 
 

دانشمندان می گویند در حال حاضر مصرف این میوه بیشتر حالت پیشگیری از ابتلا را دارد و نه درمان تومور و مصرف روزانه آن برای همه توصیه می شود.

تحقیقات نشان می دهد گیاه زغال اخته (قره قاط) می تواند در بهبود تومور های سرطانی در نوزادان و کودکان موثر باشد.
تحقیقات در دانشگاه اوهایو نشان می دهد مصرف زغال اخته می تواند در جلوگیری از ابتلا به تومور یا درمان آن موثر در نوزادان باشد.
بنا بر گفته دانشمندان این مرکز پزشکی، زغال اخته با ایجاد انسداد در رگ های خونی تومورهای سرطانی در نوزادان، از رشد آن جلوگیری می کند و موش هایی که در غده های سرطانی در آنان مشاهد و به آنان زغال اخته خورانده شده بود دو برابر بیشتر از دیگر موش ها زنده ماندند.
عمل جراحی با توجه به خطر هایی که در پی دارد معمولا برای نوزادان توصیه نمی شود.
دانشمندان می گویند در حال حاضر مصرف این میوه بیشتر حالت پیشگیری از ابتلا را دارد و نه درمان تومور و مصرف روزانه آن برای همه توصیه می شود.

 
 

نوشيدن آب قبل از غذا به کاهش وزن کمک مي‌کند
روزه چربي‌ مفيدخون را زياد مي‌كند
مصرف اسفناج و کلم نسبت به ساير سبزيجات، تاثير بيشتري در پيشگيري از ديابت دارند

 
   
 
 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار