
| شکلات تیره چاره درد دیابتی ها |
| ایسنا , يكشنبه 9 بهمن 1390 - ساعت 22:50 |
محققان دانشگاه "Hull " اعلام کردند که افراد مبتلا به دیابت میتوانند با مصرف شکلاتهای تیره، سطح کلسترول را کاهش دهند. |
هموطن آنلاین _ محققان در این تحقیقات به 12 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 طی 16 هفته شکلات تیره دادند و در همه این افراد میزان سطح کلسترول خون آنها کاهش پیدا کرد. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news181334.html |