بزرگسالان تبلیغات همراه را دوست دارند
تالیانیوز , يكشنبه 12 فروردين 1386 - ساعت 21:35

، 35 درصد از استفاده کنندگان بزرگسال تلفن همراه تمایل دارند که تبلیغات و آگهی ها را در قالب یک مشوق ، در گوشی های همراه خود دریافت کنند.

 

موسسه Harris Interactive اخیرا نتایج تحقیقات جدیدی را منتشر کرده است که نشان دهنده تمایل مردم به دریافت تبلیغات بر روي گوشی های تلفن همراه است.
تحقیقات مذکور میزان علاقه استفاده کنندگان را نسبت به تبلیغات همراه مورد بررسی قرار داده است .
"جودیت ریکر" مدیر بخش بازاریابی مخابراتی موسسه Harris Interactive در همین خصوص می گوید: " كاربران تلفن همراه در آمریکا تاکنون در مقابل دریافت تبلیغات و آگهی های مختلف در تلفن های همراه از خود مقاومت نشان داده اند. اما بر اساس تحقیقات ما استفاده کنندگان تلفن همراه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری علاقه مند به دریافت تبلیغات در گوشی های خود هستند."
وی در ادامه همچنین تصریح کرد : "تبلیغ دهندگان برای اینکه برنامه ها و طرح های تبلیغاتی آنان در تلفن های همراه هرچه موثرتر واقع شود باید به این نکته توجه داشته باشند که استفاده کنندگان از تلفن همراه چقدر به این امر اهمیت می دهند که با آنها تماس گرفته شود."
بر اساس این تحقیقات ، 35 درصد از استفاده کنندگان بزرگسال تلفن همراه تمایل دارند که تبلیغات و آگهی ها را در قالب یک مشوق ، در گوشی های همراه خود دریافت کنند.
از میان این افراد 78 درصد معتقدند که بهترین مشوق ها برای استفاده از تبلیغات وجوه نقدی و مسائل مالی است، 63 درصد دیگر براین باورند که بهترین مشوق ها استفاده رایگان در مقاطع و مدت زمان های محدود است ، حدود 40 درصد دیگر نیز بر این باورند که دانلود رایگان برنامه های سرگرم کننده نظیر (صدای زنگ ، بازي ها و غیره ) از مشوق های مهم هستند و حال آنکه حدود 40 درصد دیگر نیز بر این باورند که کوپن های تخفیف نیز می تواند از مشوق های خوب محسوب شوند.
تحقیقات مذکور همچنین مشخص کرده که در میان 56 درصد از کسانیکه علاقه چندانی به دریافت تبلیغات و آگهی ها در گوشی های همراه خود ندارند ، حدود 40 درصد اعلام کرده اند که تمایل دارند این تبلیغات را از طریق پیام های تصویری دریافت کنند.
کمتر از یک چهارم از بزرگسالان تمایل دارند تا تبلیغات و آگهی های مذکور را به صورت برنامه های ویدیویی دریافت کنند (24 درصد) و این درحالی است که برخی دیگر می خواهند این تبلیغات را بطور خودکار به ای میل خود انتقال دهند (23 درصد) ، برخی دیگر نیز اعلام کرده اند که مایل هستند این تبلیغات را در قالب پیام های صوتی دریافت کنند(22 درصد) .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news79155.html