زنان جوان، حاضران اصلی بریتانیا در اینترنت
ایتنا , چهارشنبه 2 خرداد 1386 - ساعت 09:55

مطالعات جدیدی که در مرکز تحقیقاتی Nielsen/NetRatings انجام شده نشان می‌دهد، در حال حاضر زنان جوان بریتانیایی قشر اصلی آنلاین این کشور را تشکیل می‌دهند.

 

با توجه به این تصور که مردان بیش از زنان برای گشت‌وگذار در اینترنت زمان صرف می‌کنند، نتایج حاصل از بررسی‌ها کارشناسان را بسیار شگفت‌زده کرده است.
مطالعات جدیدی که در مرکز تحقیقاتی Nielsen/NetRatings انجام شده نشان می‌دهد، در حال حاضر زنان جوان بریتانیایی قشر اصلی آنلاین این کشور را تشکیل می‌دهند.
زنان بریتانیایی بین 18 تا 34 حدود 18 درصد کل افراد آنلاین در این کشور را شامل می‌شوند. این افراد بیشترین زمان را برای جست‌وجو در آنلاین‌های اینترنتی صرف می‌کنند.
بررسی‌های حاضر نشان می‌دهد كه این افراد 27 درصد بیش از مردان بریتانیایی برای گشت‌وگذار در اینترنت زمان صرف می‌کنند.
با توجه به این تصور که مردان بیش از زنان برای گشت‌وگذار در اینترنت زمان صرف می‌کنند، نتایج حاصل از بررسی‌ها کارشناسان را بسیار شگفت‌زده کرده است.
آلکس بورمستر(Alex Burmaster) یکی از تحلیل‌گران مرکز Nielsen/NetRatings گفت: "با وجود اینکه ما تصور می‌کردیم مردان بیش از زنان در اینترنت نقش دارند، بررسی‌های جدید عکس این قضیه را ثابت کرده است.»




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news81693.html