محبوبیت تلویزیون و اینترنت یکسان است
ایتنا , يكشنبه 27 خرداد 1386 - ساعت 10:18

نتایج حاصل از بررسی‌های یک شرکت آمریکایی نشان داد مدت زمان استفاده از اینترنت توسط اقشار مختلف جامعه با مدت زمانی که آن‌ها برای تماشای تلویزیون صرف می‌کنند برابر است.

 

حتی افرادی که به صورت خیلی جدی روزنامه‌ها و نشریات مختلف را دنبال می‌کنند نیز برای تماشای تلویزیون و یا استفاده از اینترنت زمان بیشتری می‌گذارند.
نتایج حاصل از بررسی‌های یک شرکت آمریکایی نشان داد مدت زمان استفاده از اینترنت توسط اقشار مختلف جامعه با مدت زمانی که آن‌ها برای تماشای تلویزیون صرف می‌کنند برابر است.
افرادی که در این مطالعات شرکت کرده بودند به طور متوسط هفته‌ای 14 ساعت در اینترنت سپری می‌کرده‌اند که این رقم با مدت‌زمان سپری شده برای تماشای تلویزیون توسط آن‌ها برابر بوده است.
این طور که گفته می‌شود، حتی افرادی که به‌صورت خیلی جدی روزنامه‌ها و نشریات مختلف را دنبال می‌کنند نیز برای تماشای تلویزیون و یا استفاده از اینترنت زمان بیشتری می‌گذارند.
کارشناسان براین باورند كه با افزایش میزان محبوبیت اینترنت بین کاربران شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات تلویزیونی و مطبوعاتی باید بیشتر احساس خطر کنند.
کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند كه تا مدتی دیگر اینترنت به‌طور کامل جای رسانه‌هایی مثل رادیو، مجلات و کتاب‌ها را خواهد گرفت.
طبق آمارهای منتشر شده، 37 درصد کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند اعلام کرده‌اند که به خاطر فعالیت‌های آنلاین خود کمتر از گذشته کتاب و مجلات مختلف را مطالعه می‌کنند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news82880.html