به عقیده کارشناسان، سایت MySpace میتواند ابزار مناسبی برای یاهو باشد و رقابتهای این شرکت را با دو جستوجوگر بزرگ گوگل و مایکروسافت افزایش دهد.
روزنامه تایمز گزارش داد، رابرت مردوخ(Rupert Murdoch) مدیرعامل شرکتNews قصد دارد سایت اینترنتی- اجتماعی MySpace را به شرکت یاهو بفروشد.
روزنامه تایمز که هماکنون زیر نظر شرکت News اداره میشود در ادامه گزارش خود اعلام کرد که این شرکت به دنبال همکاریهای جدید خود با یاهو قصد دارد برخی سرمایههای اینترنتی خود را در اختیار دومین جستوجوگر آنلاین دنیا بگذارد.
شرکت News Corp قصد دارد در مقابل واگذاری سایت MySpace، 25 درصد سهام یاهو را در اختیار بگیرد.
این شرکت سایت MySpace را به قیمت 580 میلیون دلار خریداری کرده بود.
به دنبال تغییر سیستم مدیریتی یاهو، این شرکت در روزهای گذشته با پرسشهای فراوان خبرنگاران و شرکتهای رقیب مواجه شده است.
به عقیده کارشناسان، سایت MySpace میتواند ابزار مناسبی برای یاهو باشد و رقابتهای این شرکت را با دو جستوجوگر بزرگ گوگل و مایکروسافت افزایش دهد.
جری یانگ(Jerry Yang) مدیرعامل جدید یاهو که یکی از موسسان این شرکت بوده است در تلاش است تا بار دیگر بخش اقتصادی دومین جستوجوگر اینترنتی جهان را زنده کند.
با این وجود برخی تحلیلگران معتقدند که سیاستهای یانگ میتواند مشکلاتی را برای یاهو بهوجود آورد.
|