موتور‌هاي جست‌و‌جو، عامل اصلي ترافيك سايت‌ها
ایسنا , يكشنبه 3 تير 1386 - ساعت 11:00

به گفته‌ يك موسسه‌ آمار و ارقام اينترنتي، موتورهاي جست‌وجو همچنان اصلي‌ترين شيوه‌ جست‌وجوي اطلاعات در مورد صنايع كليدي در اينترنت هستند.

 

بر اساس آمار،‌ جست‌وجوي گوگل در ماه مي ‌نسبت به ماه مشابه آن در سال گذشته، ‌١٠ درصد افزايش يافته و ‌٦٥ درصد از كل جست‌وجوهاي اينترنتي را تشكيل داد.
به گفته‌ يك موسسه‌ آمار و ارقام اينترنتي، موتورهاي جست‌وجو همچنان اصلي‌ترين شيوه‌ جست‌وجوي اطلاعات در مورد صنايع كليدي در اينترنت هستند.
بخش‌هايي مانند مسافرت،‌ رسانه، سرگرمي‌، ‌تجاري و مالي شاهد افزايش دو رقمي‌ در ترافيكي هستند كه از سوي موتورهاي جست‌وجو دريافت مي‌كنند، در حالي كه گوگل برتري خود را در بازار جست‌وجو توسعه داده است.
بر اساس اين گزارش، در ماه مي‌، گوگل ‌١٣/٣٥ درصد،‌ MSN به ميزان ‌٤٠/٨ درصد و ASK.COM به ميزان ‌٩٢/٣ درصد از جست‌وجوهاي كاربران اينترنتي آمريكايي را تشكيل دادند.
سايت‌هاي مربوط به سلامت و پزشكي، مسافرت،‌ تجاري و مالي نسبت به سايت‌هاي سرگرمي‌،‌ خبري و خريد ترافيك بيش‌تري از موتورهاي جست‌وجو دريافت كردند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news83285.html