پادکست، ابزار توسعه فناوری در شرکت‌ها
ایتنا , شنبه 30 تير 1386 - ساعت 10:11

با توجه به قدرت خطرپذیری بالای شرکت‌های کوچک تجاری، این مراکز با تلاش فراوانی تلاش می‌کنند پادکست را به میزان قابل‌ملاحظه‌ای توسعه داده و امکان دسترسی کاربران به ٱنها را افزایش دهند.

 

شرکت‌های کوچک تجاری تلاش فراوانی می‌کنند پادکست را به میزان قابل‌ملاحظه‌ای توسعه داده و امکان دسترسی کاربران به ٱنها را افزایش دهند.
پادکست به خدماتی گفته می‌شود که از جانب برخی شرکت‌های رسانه‌ای ارایه می‌شود و به کمک آن کاربران می‌توانند موسیقی‌های دلخواه خود را گوش دهند، اما برخی شرکت‌های تجاری و بازرگانی به‌تازگی این سامانه را به عنوان بنگاه جدید اقتصادی خود برگزیده‌اند و در تلاشند به کمک آن سود خود را بالا برند.
با توجه به قدرت خطرپذیری بالای شرکت‌های کوچک تجاری، این مراکز با تلاش فراوانی تلاش می‌کنند پادکست را به میزان قابل‌ملاحظه‌ای توسعه داده و امکان دسترسی کاربران به ٱنها را افزایش دهند.
"ریک ووتن" که مسئولیت بخش تجارت‌الکترونیک شرکت SonicWall بر عهده دارد معتقد است: «تمرکز بر روی پادکست بهترین و عاقلانه‌ترین روشی است که می‌تواند شرکت آنها را همواره زنده نگه دارد و سود اقتصادی فراوانی را نسیب آنها کند.»
این شرکت که با به‌کارگیری کارشناسان زبده در حال توسعه پادکست در بخش‌های مختلف است، با تقویت بخش امنیت اینترنت خود امیدوار است اطمینان کاربران به خدمات این مرکز را بالا برد.
"ریک ووتن" گفت: «ما امیدواریم با توسعه پادکست قابلیت‌های فراوان کارشناسان خود را به نمایش بگذاریم. در حال حاضر این فناوری به مسئله‌ای تبدیل شده که پیداکردن تخصص در آن می‌تواند اقتدار یک مرکز فناوری را نشان دهد.»




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news84851.html