چهارشنبه 20 خرداد 1405

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 

اخبار خارجی تغذيه نوشابه‌هاي رژيمي احتمال سكته مغزي و قلبي را تشديد مي‌كند

 
 

ایسنا , شنبه 15 بهمن 1390

نوشابه‌هاي رژيمي احتمال سكته مغزي و قلبي را تشديد مي‌كند

 
 

مصرف نوشابه‌هاي غيرالكلي معمولي و ملايم كه رژيمي نيستند در افزايش اين خطر تاثير ندارد و تهديدي براي سلامت عروق به حساب نمي‌آيد.

هموطن آنلاین _پزشكان آمريكايي در يك مطالعه جديد هشدار دادند مصرف دائمي نوشابه‌هاي رژيمي غيرالكلي خطر احتمالي سكته مغزي و حمله قلبي را به ميزان قابل توجهي افزايش مي‌دهد.
‌اين نوشابه‌ها در واقع موجب مرگ و نابودي عروق خوني مي‌شوند. دكتر هانا گاردنر و دستياران وي در دانشكده پزشكي ميلر در دانشگاه ميامي و دانشگاه كلمبيا با مطالعه روي 2 هزار و 564 شرت كننده در مطالعات انستيتو ملي سلامت آمريكا به اين نتايج دست يافته‌اند.
به گزارش خبرگزاري يونايتدپرس، دكتر گاردنر تاكيد كرد اين در حالي است كه مصرف نوشابه‌هاي غيرالكلي معمولي و ملايم كه رژيمي نيستند در افزايش اين خطر تاثير ندارد و تهديدي براي سلامت عروق به حساب نمي‌آيد.

 
 
   
 
 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار