 |
توصيه روز |
 |
 |
:: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
:: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
گوگل و یاهو در زمینه جلب رضایت مشتریان برترین هستند
|
| | |
 | میزان رضایت کلی کاربران از خدمات تجارت الکترونیک سایتهای مختلف از تنها 5/20 درصد در سال 2000 و حدود70 درصد در سال 2004 به 9/75 درصد در سال 2005 رسیده است |
خبرگزاری سلام - مطالعات دانشگاه میشیگان نشان میدهد که گوگل و یاهو دو غول اینترنتی در زمینه جلب رضایت مشتریان و کاربران خود درصدر قرار دارند و گوگل در این زمینه اندکی از یاهو جلوتر است.
بر همین اساس میزان رضایت کلی کاربران از خدمات تجارت الکترونیک سایتهای مختلف از تنها 5/20 درصد در سال 2000 و حدود70 درصد در سال 2004 به 9/75 درصد در سال 2005 رسیده است. برای تهیه این فهرست میزان رضایت از 200 شرکت در 41 حوزه مختلف بررسی شده است.
جالب آن که کاربران آمریکایی ضمن انتقاد شدید از خدمات رایانهای Dell، شرکت اپل را ستودهاند، به گونهای که میزان رضایت از آن از 74 درصد در سال گذشته به 81 درصد در سال جاری رسیده است.
| | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
:: اقتصادی :: |
 |
|
:: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
:: روی خط جوانی :: |
 |
|
:: ورزش :: |
 |
|
:: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
:: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|