 |
توصيه روز |
 |
 |
:: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
:: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
تالیانیوز , سه شنبه 4 ارديبهشت 1386 |
|
بازاریابی مرسدس بنز از طریق تلفن همراه
|
| | |
 | تا کنون هیچ کمپانی خودروسازی در انگلیس چنین سیستم همراه عظیمی را راه اندازی نکرده و موفق نشده در یک چنین زمان طولانی از آن نگاهداری و پشتیبانی کند.
|  کمپانی مرسدس بنز طی قراردادی به شرکت Ymogen اجازه داده تمامی خودروهای سواری مرسدس بنز را در سال 2007 میلادی به سیستم ارتباطی و بازاریابی مبتني بر تلفن همراه مجهز کرده و کار نظارت بر آنها را نیز بر عهده گیرد.
بر اساس این گزارش تصمیم مذکور از سوی کمپانی مرسدس بنز به دنبال بکارگیری استراتژی موفق ارتباط همراه ، اتخاذ شده است.
لازم به ذکر است که تا کنون هیچ کمپانی خودروسازی در انگلیس چنین سیستم همراه عظیمی را راه اندازی نکرده و موفق نشده در یک چنین زمان طولانی از آن نگاهداری و پشتیبانی کند.
هدف کلی از اتخاذ چنین تصمیمی در خصوص همکاری کمپانی های مذکور این بوده تا از طریق برقراری تماس با استفاده از سیستم پیام رسان تلفن های همراه ، استفاده کنندگان را به سایت های همراه مربوط به کمپانی مرسدس بنز هدایت کند.
"ریچارد پاین" مدیر ارتباطات گروه خودروسازی مرسدس بنز در همین خصوص می گوید: " ما تا کنون حضور فعالی را در انگلیس داشته و از طریق تلفن همراه به روش های گوناگون با استفاده کنندگان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کرده ایم."
وی در ادامه در همین خصوص می افزاید: " گسترش همکاری ما با Ymogen به كارگيري تمامی شیوه های ارتباطی همراه را تضمین می کند و علاوه بر اینکه نام و آوازه کمپانی را منعکس می کند باعث خواهد شد علاوه بر ارائه راهکارهای مبتکرانه به نیازهای خاص مشتریان خود پی برده و در جهت هماهنگی با آنها گام برداریم."
پین در پایان خاطر نشان کرد اين كار در جهت رسیدن به اهداف ما در جهت پیشگام بودن در عرصه ارتباطات همراه و صنایع خودروسازی خواهد بود.
| | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
:: اقتصادی :: |
 |
|
:: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
:: روی خط جوانی :: |
 |
|
:: ورزش :: |
 |
|
:: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
:: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|