 |
توصيه روز |
 |
 |
:: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
:: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
تالیانیوز , يكشنبه 23 ارديبهشت 1386 |
|
دور جديد تبلیغات ویدئویی در تلفنهای همراه
|
| | |
 | این تبلیغات جدید که Click-to-Video نام گرفته، به صورت بنرهای کوچک روی صفحات اینترنتی در تلفنهای همراه نمایان میشود. |  شبکه تبلیغات مخابراتی AdMob به همراه شرکت mywaves قصد دارند روی سایت اینترنتی AdMob نوع جدیدی از تبیغات ویدئویی را عرضه کنند که از خلاقیت کاربران نیز بهره میبرد. کوکاکولا نخستین شرکتی محسوب میشود که برای تبلیغات خود در این سایت قرارداد امضا کرده است.
این تبلیغات جدید که Click-to-Video نام گرفته، به صورت بنرهای کوچک روی صفحات اینترنتی در تلفنهای همراه نمایان میشود.
اگر کاربران روی این تبلیغات کلیک کنند به صفحهای هدایت میشوند که در آن لگوی شرکت mywaves قرار گرفته و ویدئوی تبلیغاتی پخش میشود. در این بخش کاربر میتواند از دیگر ویدئوهای موجود نیز دیدن کند.
راجیو رامان مدیرعامل شرک mywaves گفت: "ما دریافتیم که در حوزه تبلیغات انگیزههای فراوانی وجود دارد و ورود تصاویر ویدئویی به این حوزه میتواند با استقبال کاربران مواجه شود."
در تبلیغ شرکت کوکاکولا کاربران میتوانند ویدئویی را به مدت 1:15 دقیه مشاهده کنند که در آن از تصاویر انیمیشن استفاده شده است.
| | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
:: اقتصادی :: |
 |
|
:: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
:: روی خط جوانی :: |
 |
|
:: ورزش :: |
 |
|
:: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
:: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|