 |
توصيه روز |
 |
 |
:: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
:: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
موبنا , سه شنبه 9 بهمن 1386 |
|
ارایه یک سرویس جدید پیام کوتاه
|
| | |
 | اولین شرکت جهانی پیام کوتاه تلفن همراه با همکاری سرویس " Dontgo"، یک سیستم پیام کوتاه اطلاعاتی تلفن همراه ارایه کرده است. | 
شرکت" Clickatell"و سرویس اینترنتی حامی کاربران( Dontgo)، با همکاری یکدیگر یک سرویس بازخورد پیام کوتاه را برای کاربران ارایه کردند.
Clickatell"، اولین شرکت جهانی پیام کوتاه تلفن همراه با همکاری سرویس " Dontgo"، یک سیستم پیام کوتاه اطلاعاتی و هشدار برای کاربران تلفن همراه ارایه کرده است.
با استفاده از این سرویس کاربران می توانند مستقیما از طریق تلفن همراه شکایات خود را در مورد مشکلات ، ضعف ها و توانایی های یک شرکت در مورد ارایه سرویس های فوق العاده از طریق پیام کوتاه را ارسال کنند.
این سرویس به سازمان های مختلف امکان شنیدن و پاسخگویی سریع به شکایات کاربران را می دهد و افراد به جای تحمل چند هفته انتظار برای دریافت پاسخ، به سرعت شاهد رسیدگی به شکایات خود خواهند بود.
علاوه بر این شرکت های مختلف می توانند برای تبلیغات و اطلاع رسانی در مورد محصولات خود از این سرویس استفاده کنند.
کاربران برای دریافت اطلاعات مورد نیاز واژه کلیدی “don’t” و نام شرکت را از طریق پیام کوتاه با یک شماره خاص ارسال می کنند و سرویس Dontgo با دریافت هزینه جزئی ماهیانه اطلاعات لازم را از طریق ایمیل به مشترک ارسال می کند.
کاربران آفریقای جنوبی اولین کسانی خواهند بود که استفاده از این سرویس را تجربه می کنند.
| | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
:: اقتصادی :: |
 |
|
:: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
:: روی خط جوانی :: |
 |
|
:: ورزش :: |
 |
|
:: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
:: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|