 |
توصيه روز |
 |
 |
:: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
:: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
موبنا , سه شنبه 16 بهمن 1386 |
|
تحولاتیکه پیام های انتخاباتی با تلفن همراه ایجاد کرد
|
| | |
 | در این تحقیق مردها بیش ازخانم ها وهمچنین افراد 25تا 34ساله علاقه بیشتری به این پیام ها از خود نشان دادند. | 
پیام های تبلیغاتی در آمریکا که با تلفن همراه ارسال شده تاثیراتی روی نظر رای دهندگان گذاشت و مسیر انتخابات این کشور را دچار تغییراتی کرد.
دربررسی هایی که در این باره منتشر شده است آمده:برای نمونه این پیام های تبلیغاتی باعث شد حدود یک میلیون رای بین هیلاری کلینتون و باراک اوباما دو نامزد حزب دمکرات آمریکا دستخوش تغییرو تحولاتی شود.
در این بررسی ها حدود 56درصد آمریکاییان از دریافت پیام های تبلیغاتی کاندیداها ابراز رضایت کرده اند در حالیکه 13درصد اعلام کردند ترجیح می دانند پیام های در یافت شده را نبینند.
همچنین در این تحقیق مردها بیش ازخانم ها وهمچنین افراد 25تا 34ساله علاقه بیشتری به این پیام ها از خود نشان دادند.
| | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
:: اقتصادی :: |
 |
|
:: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
:: روی خط جوانی :: |
 |
|
:: ورزش :: |
 |
|
:: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
:: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|