سه شنبه 16 ارديبهشت 1404

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 
توصيه روز
:: بازار کامپيوتر ::
معرفی تبلت چهار هسته‌يی شرکت ASUS‎
:: نکته آموزشی ::
چگونه گوشی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اخبار داخلی فناوری اطلاعات اغماض تا اطلاع ثانوی ... !

 
 

چهارشنبه 29 اسفند 1386

اغماض تا اطلاع ثانوی ... !

 
 

با وجود اهمیت راه اندازی Call Center در آنچه که الگوی دولت الکترونیکی نامیده شده، به چه دلیل کارفرمای پروژه تا این حد درمورد تاخیر مجری اغماض به خرج می دهد؟

کورش شمس- معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار در حالی از راه اندازی Call center (مرکز تماس مشتریان) این اپراتور طی 6 ماه آینده خبر می دهد که مدير عامل این شركت ، یک سال و اندی پیش ، یعنی ؛روز ۱۸ مرداد ۱۳۸۵ ، اعلام کرده بود که مركز call center تا پايان سال افتتاح خواهد شد.
به گفته این مقام مسئول اپراتور اول ، راه اندازی Call center این اپراتور مستلزم راه اندازی مرکز بیلینگ هوشمند است که مجری آن شرکت "صاایران" است و تا اطلاع ثانوی هم هیچ دستگاه و نهادی بر کار آن نظارت نمی کند.
اما از جایی که به دلایل مبهمی اجرای این پروژه بحث برانگیز با تاخیر طولانی مدتی مواجه شده است،راه اندازی مرکز بسیار مهم و کاربردی call center نیز از مرداد سال گذشته به این سو ، به آینده ای تقریبا نا مشخص موکول شده است.
اين مركز قرار ست به نيازهاي مشتركان از جمله قيمت، تعداد تماس‌هاي گرفته شده و برخي خدمات ديگر كه اكثر اپراتورها به مشتركان ارايه مي‌دهند، پاسخ دهد ، کاری که به شکلی ناقص توسط مرکز پاسخگویی ٠٩٩٩٠ با نیروها و امکانات محدود انجام شده است.
با این وصف سئوال مهمی که مطرح می شود این است که با وجود اهمیت راه اندازی Call Center در آنچه که الگوی دولت الکترونیکی نامیده شده، به چه دلیل کارفرمای پروژه تا این حد درمورد تاخیر مجری اغماض به خرج می دهد؟ واقعیت این است که، وزارت ارتباطات به دلایل نامشخصی پروژه بیلینگ را به شرکت صایران سپرده است و با توجه به سابقه نه چندان خوب این غول دولتی در اجرای پروژه ها، هرگز تلاشی برای تحت فشار قرار دادن آن به خرج داده نشده است.
این درحالیست که ، اگر مجری این پروژه ، بخش دولتی نبود، تا کنون طشت رسوایی بخش خصوصی، بارها از بام به زمین افتاده بود و دلیلی دیگر بر ناتوانی شرکت های این بخش در اجرای پروژه های بزرگ ! شده بود.
از این رو ضروری است تا مدیران وزارت ارتباطات ، با جدیت و مسئولیت پذیری بیشتری ،با تمامیت خواهی و تاخیرهای صایران ،که این روزها در تمام پروژه های آب و نان دار مخابراتی حضور دارد، برخورد کنند

 
 
   
 
تحليل
:: اقتصادی ::
علت تلاطم بازار ارز در جریان مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا
:: فناوری اطلاعات ::
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
:: روی خط جوانی ::
دلیل نوعروس برای طلاق 6 ماه بعد از عقد چه بود؟
:: ورزش ::
اولادقباد کوتاه آمد: قدردان آقای شمسایی هستم
:: فرهنگ و هنر ::
کارگردان پایتخت: تنابنده هرچه قدر گرفته باز هم کم است
:: حوادث ::
محاکمه پزشک متخصص به جرم قتل بی‌رحانه برادر

يادداشت
:: فناوری اطلاعات ::
تاکید بر توسعه زیرساخت و سرویس های ارزش افزوده پیام رسان ها

 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار