كمك موتور‌هاي جست‌و‌جو به ترافيك وب‌سايت‌هاي فروش
ایسنا , شنبه 19 خرداد 1386 - ساعت 14:10

براساس نظرسنجي جداگانه‌ ديگري، خريداران، علاقه‌مند به خريد از فروشگاه‌هاي با سابقه و رجوع مجدد به وب‌سايت‌هايي هستند كه اطلاعات كاملي را در مورد محصولات خود فراهم مي‌كنند.

 

وب‌سايت‌هاي فروش، ‌٣٥ درصد از ترافيك خود را از موتورهاي جست‌وجو مي‌گيرند و هرچه بيش‌تر اطلاعات را در وب فراهم مي‌كنند، مصرف‌كنندگان بيش‌تري از آنها خريد كرده و به سايت‌هاي آنها باز مي‌گردند.
بر اساس آمارهاي يك موسسه‌ تحقيقاتي، نقش موتورهاي جست‌وجو در هدايت بازديدكنندگان به وب‌سايت‌هاي فروش در فاصله‌ بين ماه مي ‌‌٢٠٠٦ تا ‌٢٠٠٧، ‌٧/٠ درصد افزايش يافته است و در ميان موتورهاي جست‌وجو،‌ گوگل سهم بيش‌تري در بازديد‌هاي صورت گرفته از وب‌سايت‌هاي فروش داشته است.
همچنين براساس نظرسنجي جداگانه‌ ديگري، خريداران، علاقه‌مند به خريد از فروشگاه‌هاي با سابقه و رجوع مجدد به وب‌سايت‌هايي هستند كه اطلاعات كاملي را در مورد محصولات خود فراهم مي‌كنند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news82443.html