 |
توصيه روز |
 |
 |
:: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
:: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
ایسنا , شنبه 19 خرداد 1386 |
|
كمك موتورهاي جستوجو به ترافيك وبسايتهاي فروش
|
| | |
 | براساس نظرسنجي جداگانه ديگري، خريداران، علاقهمند به خريد از فروشگاههاي با سابقه و رجوع مجدد به وبسايتهايي هستند كه اطلاعات كاملي را در مورد محصولات خود فراهم ميكنند. | 
وبسايتهاي فروش، ٣٥ درصد از ترافيك خود را از موتورهاي جستوجو ميگيرند و هرچه بيشتر اطلاعات را در وب فراهم ميكنند، مصرفكنندگان بيشتري از آنها خريد كرده و به سايتهاي آنها باز ميگردند.
بر اساس آمارهاي يك موسسه تحقيقاتي، نقش موتورهاي جستوجو در هدايت بازديدكنندگان به وبسايتهاي فروش در فاصله بين ماه مي ٢٠٠٦ تا ٢٠٠٧، ٧/٠ درصد افزايش يافته است و در ميان موتورهاي جستوجو، گوگل سهم بيشتري در بازديدهاي صورت گرفته از وبسايتهاي فروش داشته است.
همچنين براساس نظرسنجي جداگانه ديگري، خريداران، علاقهمند به خريد از فروشگاههاي با سابقه و رجوع مجدد به وبسايتهايي هستند كه اطلاعات كاملي را در مورد محصولات خود فراهم ميكنند.
| | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
:: اقتصادی :: |
 |
|
:: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
:: روی خط جوانی :: |
 |
|
:: ورزش :: |
 |
|
:: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
:: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|